O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

wtorek, 3 lutego 2015

Czerwone i czarne... oraz trochę szarości

Spodobało mi się połączenie czerni z czerwienią, a ponieważ nie miałam w rozmiarze 8/o srebrnych koralików, to użyłam szarych. Wyszło dość ciekawe zestawienie. Używałam koraliki TOHO. Zrobiłam taki projekt:

W efekcie otrzymałam coś takiego:

2 komentarze:

  1. Kolejna ciekawa bransoletka:) A coś w wiosennych kolorach będzie?:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenne kolory już były - w styczniu ;) Teraz mnie naszło na czernie.

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.