O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 24 czerwca 2015

Ja się nie starzeję...

... tylko dzieci mam coraz bardziej dorosłe.
Wczoraj z dumą patrzyłam na młodszą córkę, która po południu brała udział w akademii z okazji ukończenia gimnazjum. Świadectwo odbierze, jak wszyscy uczniowie w Polsce, pojutrze, ale już teraz wręczono jej nagrody, zebrała pochwały. Niektórzy dopiero w tym momencie odkryli, że oprócz bardzo dobrej uczennicy jest też w miarę dobrą pianistką i piosenkarką. Byli tym faktem zaskoczeni. 
 

Mnie i Mężowi też wręczono list gratulacyjny.


Wcześniej, w domu, przez prawie godzinę starsza siostra szykowała Krysię do balu, który odbył się po zakończeniu części oficjalnej. Po raz pierwszy moja mała kruszynka miała zrobiony makijaż wieczorowy.
 Krysiu gratuluję Ci wyników, jakie osiągnęłaś w gimnazjum i życzę, byś liceum pokonała z takimi samymi, albo jeszcze większymi sukcesami.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję rodzicom i Krysi i życzę powodzenia na następnych etapach edukacyjnych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje, a życzenia przekażę Krysi.

      Usuń
  2. To pewnie duma rodziców rozpiera. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja, to racja. Córka ukończyła gimnazjum z piątą lokatą w szkole.

      Usuń
  3. Moje gratulację, życzę dalszych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje. Przekażę je zainteresowanej.

      Usuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.