O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 16 listopada 2016

Mała modelka

Zadowolona mama młodej damy udzieliła mi zgodę na pokazanie, że czapeczka jest w sam raz. Cieszy mnie to, że trafiłam z rozmiarem i zrobiłam coś, co podoba się na tyle, by tego używać. 
Nieskromnie domagam się, by każdy przyznał, że dziewczynka wygląda rewelacyjnie w tej czapusi.

Ach, chciałabym już być babcią... ;)

7 komentarzy:

  1. Dziewczynka wygląda prześlicznie w tej czapeczce:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie da się zaprzeczyć, że czapeczka prezentuje się rewelacyjnie na tej uroczej modelce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna modelka w rewelacyjnej czapusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dziewczynka i czapeczka!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczka jak i modelka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapeczka super, a na właścicielce - piękność!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna modelka :) A babcią będziesz, doczekasz się, juz wkrótce ;) nie zdążysz mrugnąć ;) haha. Szkoda, że moja już duża dziewczynka jest, bo wymieniłabym się za taką czapeczkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.