O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 2 sierpnia 2017

Też w oprawie, ale nie perełki.

Tak mi się spodobały perełki w oprawie z poprzedniego posta, że postanowiłam sprawdzić, czy inne koraliki, typu fire polish też będą ładnie wyglądały w oprawie. I wiecie co? Ładnie wyglądają:

A teraz porównanie perełek i fire polish. Sama nie wiem, które bym wybrała, gdybym musiała wybierać. Na szczęście nie muszę :D

9 komentarzy:

  1. Piękne oprawki :-) Muszę spróbować :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka :) Ale mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie musisz wybierać, jedne nad drugimi wyglądają fantastycznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądają :D Ja bym nie wybierała, po co mnożyć problemy, brałabym oba :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne naszyjniki, skromne, delikatne i bardzo efektowne:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na szczęscie też nie muszę wybierać, więc pochwalam, obie wersje są śliczne i bardzo eleganckie 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentują:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wiem co bym wybrała. ZIELONE! :) to mój ulubiony kolor, i zdecydowanie zielone by pasowały mi do oczu, do ubrań xD do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.