O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

środa, 4 października 2017

Kocyk "MIŚ"

Z Chin dotarła włóczka, której zabrakło i mogłam skończyć projekt. Nauczyłam się nowego sposobu szydełkowania, który nazywa się "corner to corner" (C2C). Świetna sprawa. Tylko w pewnym momencie miałam w rzędzie kilkanaście nitek z kilkunastu kłębków i czułam się, jak złapana w pajęczynę. Jednakże bardzo spodobał mi się ten sposób tworzenia koców i narzut. Pewnie jeszcze kiedyś do niego wrócę.
A kocyk powstawał tak:



11 komentarzy:

  1. Fajny ko cyk i ciekawy ten sposób szydełkowania, pierwszy raz widzę coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kocyk! Podoba mi się ta metoda szydełkowania i myślę, że kiedyś jej spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk pierwsza klasa!!! Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa:) Fantastyczny projekt:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki słodziak, nic tylko się przytulić :D Bardzo fajnie wygląda, świetny projekt i fantastycznie zrobiony.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kocyk. Nawet nie wiedziałam że ta "technika" to c2c. Tylko, że ja do tej pory robiłam jednym kolorem, góra dwoma bo nie wiedziałam jak podejść do większej ilości kolorów. Jak pomyślałam, że mam po każdym "kwadraciku" odcinać nitki, to mi się odechciało. Ale Ty widzę robisz jakoś inaczej, tylko nie wiem jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz sobie na ten film (klik) . Powiem tylko, że w pewnym momencie miałam w rzędzie chyba 12 nitek z 12 kłębków.

      Usuń
    2. Aaa, czyli to jest robione raz od lewej raz od prawej strony... Ja cały czas tylko robiłam an jednej stronie, zaczynając cały czas od dołu. Jednak człowiek całe życie się uczy, bardzo Ci dziękuję za ten filmik :)

      Usuń
  7. Ojej ale fajne, ciekawi mnie jak to wygląda w realu, bo na zdjęciach robi nieziemskie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.