O mnie

Moje zdjęcie
Moją największą pasją jest kynologia. W wolnych chwilach zajmuję się haftem, dzierganiem na drutach i szydełku oraz czytam książki. Moim nowym hobby od niedawna jest decoupage, a także tworzenie biżuterii z koralików. Ten blog kieruję do wszystkich, których zaciekawią moje prace, a także tych, którzy chcieliby cieszyć oko zdjęciami moich zwierzęcych przyjaciół.

Obserwatorzy

czwartek, 5 października 2017

Na bogato od Pasartu

Bardzo mi się spodobała propozycja na wykonanie bransoletki od Pasartu (klik). Kupiłam CzechMates Cabochon 7mm (loose) Metallic Suede - Gold i zaczęłam szukać pomysłu na ciekawe ich wykorzystanie. Nie bardzo wiedziałam, co do nich dobrać. Wydawało mi się, że nic nie pasuje, ale w końcu zrobiłam takie oto coś:



 

9 komentarzy:

  1. Eleganckie to "coś ":) I w ładnych , beżowych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią biżuterii jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna :D Wygląda cudownie.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna bransoletka już pooglądałam kursik i kto wie może spróbuję swoich sił i pokuszę się o wykonanie takiej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. To coś jest bardzo ładne :) i eleganckie, idealne na ślub :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że mnie odwiedzasz. Zapraszam częściej.
Zostaw komentarz, bo każdy dodaje mi skrzydeł!
I chociaż możesz pozostać anonimem, to zdradź chociaż swoje imię, bym wiedziała, jak się do Ciebie zwracać.